After The Rain

Untitled

Jeg liker egentlig ikke å strikke sjal. Men jeg er så lettpåvirkelig at da en gjeng damer i jula begynte å diskutere strikking av sjal fra e-boka Shawl Joy av Sylvia McFadden glemte jeg selvsagt at jeg ikke liker sjalstrikking.

Jeg stupte inn i klesskapet til det hemmelige lageret av garn som jeg innbiller meg at gubben ikke vet om og fant to lekre hesper av tuLLiBaLL Lodden i fargen Hoffdame.
Jeg har en lei tendens til å spare "fingarnet" til... ja, hva sparer jeg det egentlig til? Ikke godt å si. Mitt nye nyttårsforsett er derfor å strikke mer i luksusgarn og til meg selv.

Sjalet After The Rain var derfor en gylden anledning til å bruke litt av årgangsgarnet jeg har spart på og på pinne 6 gikk det i en fei. Det er nesten så jeg er fristet til å strikke et av de andre sjalene i boka også.

Untitled

Untitled

Kommentarer

  1. Nydelig farve og lekkert sjal!

    Lene Sofie

    SvarSlett
  2. Helt nydelig sjal. Fargen var bare til å dåne av. Er skikkelig i sjalmodus for tiden jeg også, skjønner ikke hvorfor. Kan ikke ha noe med at jeg er lettpåvirkelig vel. :P

    SvarSlett
  3. Så flott sjal! Nydelig farge!

    SvarSlett
  4. Et nyttårsønske jeg kan stille meg bak, jeg tror jeg må kaste meg på trenden. Vakkert sjal!

    SvarSlett
  5. Nydeleg, og flott farge :)

    SvarSlett
  6. Ja, hva sparer vi egentlig garnet til, og hva er det optimale prosjektet? Godt valg denne gangen ihvertfall! Lekkert sjal i nydelig farge! Veldig kjekt å ha et lite lager når det dukker opp fristende prosjekter!

    God mandagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  7. Lekkert sjal! Godt å få brukt litt av "ruge-garnet" man bare sparer på i årevis. Har visst en liten kasse med slikt jeg også, kremt...

    SvarSlett
  8. Veldig fint sjal, og utrolig fin farge også.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg