League of Legends - Gnar

League of Legends - Gnar

Sommerens store prosjekt var hekling av pledd, eller ikke det at jeg anser et pledd som så veldig uoverkommelig da, men denne gangen var det litt mer avansert enn vanlig.

Det ene fadderbarnet mitt skulle konfirmeres i september og jeg hadde lyst til å hekle et pledd til ham, men alle "guttepledd" er så kjedelige. Men etter litt Research fant jeg ut at han spiller League of Legends, så jeg surfet rundt og fant et bilde på nettet som jeg kunne lage et pledd av. (Skal lage et eget innlegg om hvordan jeg fikset det.)
Dette er altså karakteren Gnar fra League of Legends. (Skal ikke skryte på meg at jeg vet noe som helst mer om spillet.)

League of Legends - Gnar

Pleddet er 180x99 cm og veier 1472 gram.
Skulle gjerne hatt noen cm til på bredden, men guttens konfirmasjon kom litt brått på. (Som vanlig...)
Heklet i dobbel Drops alpakka, krok nr 5.

Det er heklet med staver fram og tilbake, det betyr at det er likt på begge sider.
Og ja det går med noen timer, jeg brukte nok minst 60 timer
.

Pleddet var faktisk overraskende lett å hekle da jeg fikk orden på hvordan jeg skulle sortere nøstene. Den største utfordringen var derimot at jeg måtte sitte rolig i en stol og hekle.

League of Legends - Gnar

League of Legends - Gnar

Om jeg er fornøyd? Jepp!
Om mottaker ble fornøyd? Jepp!

League of Legends - Gnar

Kommentarer

  1. Så bra at konfirmanten ble fornøyd! Da er arbeidstimene glemt og alt bare lykke. Ser for meg at det ble mykt og godt med det garnet.

    God onsdagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Og for meg som har hatt gleden av å se det i levende live; det er superfantastiskfint! For å si det med små bokstaver.

    SvarSlett
  3. Teppet ble fantastisk fint, er ikke lett å finne gaver til gutter i den alderen, men jeg er sikker på at det teppet ble en hit. Har ikke prøvd meg på sånn hekling, men det burde vel prøves ut en gang det også. Akkurat nå hekler jeg baby teppe med kaniner, tror det blir søtt.

    SvarSlett
  4. Wow, for eit kult teppe til ein konfirmant :)

    SvarSlett
  5. Helt fantastisk flott! Super gave, ikke mange som har noe lignende. Du er dyktig!

    SvarSlett
  6. Wow! Flott! Det er en uvurderlig gave å få! 👏🏻😋

    SvarSlett
  7. Utrolig flott gave! Og så gjennomtenkt å finne frem til noe mottakeren liker. Det satte han nok stor pris på!

    SvarSlett
  8. Wow!
    Så utrolig stilig!
    Dette kommer nok konfirmanten til å få masse glede av i årene framover.

    SvarSlett
  9. Rett og slett utrolig flott, alle lol-fans ville nok hatt dette!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg