Molly


 
Min flotte venninne Øydis bestilte lue av meg (siden jeg likevel er inne i en luestrikkemodus) og valget falt på Molly.
Enkelt mønster, rask å strikke og resultatet ble veldig fint. Anbefales!
 
Jeg brukte 2 nøster Drops Nepal, pinne nr 4 til vrangbord og 5 til resten. Dette er en enkel lue å justere i forhold til strikkefasthet, jeg beholdt bare maskeantallet for flettemønsteret og kuttet i de andre. Måtte riktignok jukse litt ved felling siden jeg hadde feil maskeantall, men selvsagt det kan man regne på hvis man orker. Måtte også kutte en (eller var det to?) flettinger, den så ut som den ble litt lang.
 
God helg til alle sammen!

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg