Hemmeliguvennkonkurranse

På Hobbyboden hadde vi en morosak, der vi plukket ut det verste garnet vi hadde i garnlageret vårt og sendte til en annen person. For at ikke dette garnet skal bli liggende arrangeres det nå en konkurranse der man bruker dette lekre garnet.

Jeg fikk tilsendt en god del lekkert LaMote glittermohair 100% akrylgarn fra det glade 80-tallet. ( Jeg er snill og nevner ikke hvem jeg fikk det fra) Og da måtte man jo lage en 80-tallshit - var det ikke moderne på den tiden da? Takk til Siwen som kom med denne fantastiske ideen :-)

Her kommer ihvertfall mitt bidrag til konkurransen :-)


Vanskelig å få gjengitt fargene riktig, men detaljbildet under er det som viser grønnfargen best. Glitteret får jeg dessverre ikke fram.


I tillegg kan det bli litt kaldt på stumpen, så man må jo ha ring/rumpevarmer i tillegg :-)



Jeg skal forøvrig slutte å snakke om disse amerikanerne som legger ned så mye energi på allverdens rare og ubrukelige ting :-)

31.05.09:
Jeg vant :-)

Kommentarer

  1. Veldig bra! Dette er helt klart min favoritt til å vinne uvennkonkurransen!
    *skratter*

    SvarSlett
  2. Bare helt fantastisk!!! Må jo ha vært litt av en jobb du har brukt på dette, men det er jammen verdt det! Tror uvenngarnkonkurransen har fått sin vinner nå:-)

    SvarSlett
  3. Ha-ha. Jeg ler meg skakk.
    Og er ikke så lite imponert over innsatsen du har lagt ned - en skikkelig 80-tall-shit :-)

    SvarSlett
  4. *skratter* Utrolig godt bidrag til konkurransen! Var jo egentlig vårlig og fin :-) Venter på brukserfaringer :-p

    SvarSlett
  5. For en fantastisk setevarmer. Burde lagee disse for salg synes jeg!

    SvarSlett
  6. :))) ja dette var skikkelige greier. DU må jo ha en kreativitet av en annen verden. :) Tenk å komme på å strikke noe slikt til doen.

    SvarSlett
  7. Artig sak det der, aldri sett det før men Øystein Sunde har jo laget en sang om slik doringpynt, så det var nok noen som hadde slike på 80-tallet...Husker ikke tittel, men en linje i teksten er vel noe slikt: Ringen klapper ned når jeg strør....og grunnen er jo lett å se etter å ha studert ditt vidunder.

    SvarSlett
  8. Utrolig bra!!
    Dette MÅ bare være vinnerbidraget!!!!

    SvarSlett
  9. He,he, ler så tårene triller. Noe av det morsomste jeg har sett. Ser for meg en unge på do som søler litt, og mor komme inn og setter seg på den lekre grønne...og våte..doringen. MEGABRA...må være vinneren dette.

    SvarSlett
  10. Hahahaha, nå fikk jeg meg en ordentlig latter! Hjelp!!!!

    SvarSlett
  11. Haha , så utrolig bra ! Dette må da være vinneren ! :D

    Josefine (HB)

    SvarSlett
  12. Helt fantastisk! Tror ikke jeg kommer til å kopiere denne med to små som må rugge endel fram og tilbake for å komme skikkelig opp på doen, men jeg synes du har vært veldig kreativ her! Fortjener absolutt prisen:-) Bare symbolverdien er jo stor i seg selv *humre*

    SvarSlett
  13. Kjempebra og absoluitt verdt en pris. Lurer på om den er i kløfritt garn?

    SvarSlett
  14. Så morsomt! Det ble jo helt knall! Kan jo nesten ikke sette seg på et så fint dosete..... he he

    SvarSlett
  15. Sååå herlig! Denne var orginal og morsom! Det finnes jo ingen grenser for hva man kan strikke...

    SvarSlett
  16. Tusen takk for hyggelige kommentarer :-) Garnet er mykt og kløfritt, men tror neppe dere trenger å vente på brukererfaringer :-) Vel, mulig det er en eller heldig venn som fortjener å våkne opp dagen derpå med en slik på dassen :-D

    SvarSlett
  17. Hihi, ja skal tru kven som sendte garnet der;)
    Hadde sikkert vore heilt greit å bruke den der.. blomstrane treng både vatn og gjødsel dei da...hihi..
    KNALLBRA bidrag, eg bøyer meg i støvet for det resultatet der:)

    SvarSlett
  18. Wow, for en pyntet do! Hehe den blir fin i nyhuset!

    SvarSlett
  19. Jeg regner med at taksten på denne leiligheten stiger med flere hundre tusen hvis jeg tar det på. Nesten alle boligannonser har sammenbrettede håndklær på dasslokket, det må da være et bedre salgsargument med ordentlig trekk :-)

    SvarSlett
  20. Haha, fantastisk kreasjon! Kan ikke skjønne annet enn at dette må ha vært en vel fortjent seier i konkurransen.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg